måndag 10 januari 2011

Till bebisen


Hdvig och jag har shoppat det första till bebisen (tror jag) i dag.
För min del tyckte jag det var viktigt med en pyjamas.
Hedvig å sin sida tyckte att en napp, det ska varje unge ha.

Det här newbie by Kappahl är förresten hur tjusigt som helst tycker jag.
Nu hoppas jag bara att det åtminstone kommer att vara en liten gnutta snö och minus när bebisen kommer så den här pyjamasen inte kommer att kännas helt ute.

Resten då, undrar ni kanske, ska stackars O få vara helt naken om dagarna?
Jag har tittat bland Hedvigs allra minsta kläder och konstaterat att med en halv byrålåda bodies och byxor och sånt som inte är precis rosa eller blommigt borde den lilla krabaten klara sej med åtminstone ett tag eller två.
Det som vi kanske kommer att behöva titta efter är några mjuka koftor.
Det märks liksom att lillan är ett sommarbarn.

2 kommentarer:

Linda sa...

Jisses, vilken söt pyamas!

Hanna sa...

Precis den där stog jag och mamma och höll i när vi var på stan i Bollnäs. Den är så himla söt!
Puss och kram