söndag 9 januari 2011

Och skidorna går bra




...på snö också.
Hon åkte säkert tio meter sen pappa fotografen stängt fönstret och satt sej i tevesoffan.
Sen var skidorna "dumma" men det syns ju inte på bilderna.

Annars har jag börjat noja så här med åtta veckor kvar.
Hur många sorters kakor behöver man egentligen ha i frysen inför framtida bebisbesök och när måste man börja baka dom?

Och om man nu måste åka taxi till sjukhuset, kan man då be att chaffisen tar bussen dit och hämtar upp sin bil och betalningen?
Jag menar , ska man behöva plågas i en okänds närvaro?
(att vi inte kommer att känna en kotte av förlossningspersonalen stör mej i det här fallet inte det minsta. Dom har väl ändå redan sett det mesta redan?!)

Oj, oj, oj.

1 kommentar:

Hanna sa...

Jag har bokat in barn-jour hela mars! Jag ska befinna mej inom fem min radie från ackis konstant! Jepp.
Borde vi inte äta middag ihop ngn kväll? Det tycker minsann jag.
Kramar