söndag 23 november 2008

Tomten lämnar avtryck

Vill börja med att förklara att när jag gick i skolan för 400 år sedan så var det som nu inte så viktigt med rätstavnign!
nu var du roligt jag avslöjar inte var i från jag kommer, fast du försökt så många år nu!!!!
Jag kommer som vanligt sen ni sett till att djuren fått det bra på julafton!
Tomten


Nya spår har dykt upp i Tomte-efterforskningen och jag måste medge att även om jag sätter alla julklappar i resten av mitt liv på spel så kan jag inte hejda mej.
Jag vill veta mer, driva fallet till sin spets trots att jag varnats av sötaste Johanna.

Kan inte Tomten vara så snäll och berätta lite mer om sej själv? Inga avslöjande detaljer förstås (ett känsligt ämne har jag förståt) utan bara lite generellt.
Kan du också vara så snäll och berätta lite om hur jag skött mej under året, hur jag ligger till liksom? Jag antar att det är sånt som Tomten pysslar med under våren och så?!

Vänligen Anna

2 kommentarer:

Mammanna sa...

Spännande, jag följer Tomte tråden slaviskt. Vem vet kanske ska falla för det där med önskelista jag med :-P

Anonym sa...

Du var mig allt en nyfiken en du!
Men det har du alltid varit.
Vem är jag. det är en av livets största frågor. och jag låter den forfarande vara obesvarad, vad skall du annars fundera på resten av året? utseende mässigt så vet du ju hur jag ser ut.
Anna lilla vågar du så här med 31 dagar kvar utmana ödet med att fundera på hur du ligger till? ett ord på vägen bara,andvänd den tiden bra!!!!

Tomten