lördag 22 november 2008

Shit!

Okej, var jag nervös innan i min ovetskap så gör den här kommentaren mej riktigt omskakad!
"Klart jag kollar och är insatt, den nya tekniken har hjälpt mig och nissarna otroligt mycke.
Tomten"


Det märkliga är bara att "Tomten" inte verkar så haj på språket.
Det heter väl mycket, inte mycke?.
Men vad vet jag, det kan ju vara en dialektal avvikelse bara.

Frågan är nu bara: betyder det här att jag ska falla för trenden och skriva en önskelista jag med?
Spontant känner jag att jag kanske, med risk för att bli helt klapplös, måste testa "Tomten" lite först, för att vara säker på att jag inte fallit i händerna på en första gradens bedragare.

Så Tomten, svara på det här om du kan!
Från vilken ort kommer du och hur dags brukar du besöka Berglunds på julafton?

Puss och kram från Anna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vill börja med att förklara att när jag gick i skolan för 400 år sedan så var det som nu inte så viktigt med rätstavnign!

nu var du roligt jag avslöjar inte var i från jag kommer, fast du försökt så många år nu!!!!

Jag kommer som vanligt sen ni sett till att djuren fått det bra på julafton!
Tomten

Anonym sa...

Det är nog bäst stt ta honom på orden, vågar man ta chansen att stöta sig med tomten liksom? ;)

Jag vet inte vad jag önskar mig. Hade jag haft mage hade jag önskat mig en utlandstripp!