söndag 23 november 2008

Jag ger mej!

Du var mig allt en nyfiken en du!
Men det har du alltid varit.
Vem är jag. det är en av livets största frågor. och jag låter den forfarande vara obesvarad, vad skall du annars fundera på resten av året? utseende mässigt så vet du ju hur jag ser ut.
Anna lilla vågar du så här med 31 dagar kvar utmana ödet med att fundera på hur du ligger till? ett ord på vägen bara,andvänd den tiden bra!!!!
Tomten


Nu har han sannerligen gjort klart för mej vart ribban ligger och ärligt talat känner jag mej tvungen att lägga ner mitt fall.
Jag som läst etnologi borde ju sannerligen veta bättre än att reta Tomten.
Död och allmän elände är vad som drabbar den som gjort sej osams med honom!
Som det verkar på senaste komentaren så har jag ju dessutom inte skött mej vidare värst väl sen förra julen eftersom han uppmanar mej att vara rädd om den lilla tid som är kvar till julafton.
Shit, shit, shit!
Kan man använda bloggen till något gott?
Kan jag visa världen mitt hjärta av guld?

Ha tålamod Tomten, så ska du få se vad snäll jag är!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du käre lille vän, var inte orolig, "den här" tomten var en bluff! Du om nån behöver inte vara orolig för att inte vara snäll!
Men vem är jag????? Ledtråd! på ett sätt är jag lik tomten!

Kram