torsdag 21 augusti 2008

Det har hänt mycket med min kropp sen i december.
Jag som alltid haft bekymmer med min putmage och mina mördarlår tyckte plötsligt att jag var riktigt snygg.
Den runda, fina magen tog liksom fokus från alla andra skavanker.
Nu, en vecka efteråt känner jag mej fortfarande tillfreds.
Visst fick jag några små bristningar och visst känns magen lite som väljäst bulldeg när Kristoffer med ett leende trycker in sitt finger i den, men det gör liksom ingenting.
Som genom ett trollslag försvann en del av mina mördarlår så jeansen (som jag aldrig brukade använda innan) sitter alldeles skönt.
Hedvig är inte bara fantastisk själv, hon för en massa fantastiskt med sej också!

1 kommentar:

susanna sa...

då fick jag plöttsligen brottom att skaffa barn. fast först ska ja plugga i 4,5 år och hitta drömprinsen...
Måste säga att hon är bland det sötaste jag sätt er lilla juvel.
Om det går bra kommer jag och min vän kameran och tittar in en sväng till veckan!
jättekramar