fredag 16 mars 2007

Äventyr på äventyrsbadet

Det blev äventyrsbad och pizzapuffé på Little Italy när K fick bestämma på sin egen dag i går. Det var skojigt! Jag som är lite rädd för vatten så där i största allmänhet så länge det inte är i form av regn eller i ett badkar trodde inte att jag skulle trivas så bra bland strömmar, vattenfall och vattenrutchkanor men det var riktigt kul och jag önskade till och med att det funnits lite mer avancerade och snabbare kanor. Eftersom vi var där redan klockan nio var vi nästan helt ensamma den första halvtimmen och kunde leka omkring precis som vi ville men som genom ett trollslag fylldes bassängen med stimmande och skrikande barn.
Badvakter på badhus hör nog inte så bra.
I dag ska jag leta fram mina somriga skor och åka in till stan för att bevittna mitt livs första disputation. Det ska bli riktigt spännande.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är underbar! Tack för att du hela tiden räddar mig från dagliga upprepningar och vardagens tristess.

Anonym sa...

Hej Anna!

Vad kul ni verkar ha haft det på badet. Vad är en disp. vad det nu hette