onsdag 17 december 2008

Magnus har visst ett i det närmaste obefintligt tålamod så storebror han är.
Jag säger då det!
Den som väntar på något gott...

Snart ska bönderna göra sitt val i Bonde söker fru och jag är ärligt talat inte så intresserad längre.
Alla dom bästa har ju redan fått åka hem.
Som Tobias tillexempel, han som var hos Hanna. Gullig som en kattunge och med en gloria av kärlek kring sej. I stället väljer hon att behålla en seg hälsing och en tatuerad torso.
Bönders smak kommer för alltid att vara en gåta!
Då tänker någon kanske - men hej, vänta nu, sitter bondungen och säger att bönder inte har någon smak?!
Ja, det gör hon eftersom hon i ämnet räknar sej som lite av en expert. Jag är inte någon bonde själv (råkar bara vara född av en) och har alltså exeptionell smak!
Men visst ska jag se programmet ändå. Snaskig kärleksteve slinker alltid ner och efteråt väntar ju den delikata desserten Dödsdommen på samma kanal.
Missa inte det!

Till sist.
Efter en galet nyttig vecka är jag obeskrivligt sugen på i stort sett vad som hellst. Allra mest på julpolly och våfflor.

1 kommentar:

Anonym sa...

Mindre än en månad, är en otroligt kort tid en upptagen mans agenda!