fredag 4 januari 2008

Önskelista i retur

Det här kommer att bli året då jag faktiskt är tvungen att önska mej allt det som jag inte fick i julklapp en gång till fast jag vet att det inte kommer att vara någon nytta med det.
Mamma signalerade redan före jul att hon redan köpt min födelsedagspresent, ja faktiskt nästan hunnit glömma bort vad det var.
Jag hoppas att det är en symaskin men törs verkligen inte lita på intuitionen längre.
Jag var helt stensäker på att jag skulle få stickor, garn och nya roliga mönsterböcker av mormor, men eftersom jag fått hennes gamla (konstiga från femtiotalet) blev det ingenting med det.
Vad jag verkligen önskar mej nu är:

-Dunderklumpen och Resan till melonia på DVD
-Ett knallrött läppstift som matchar nagellacket jag fick av mamma
-Bokan Var är min syster av Sven Nordqvist
-Roliga mönsterböcker, mjukt garn och stickor
och
-Nya söta klänningar och converses

Så Tomten! Om du läser det här kan du väl styra upp allt innan semestern börjar?!

Inga kommentarer: