onsdag 30 januari 2008

Den stora födelsedagen, del två

Så blev det då den tjugoåttonde och den riktiga födelsedagen.
Den kunde inte ha börjat bättre än den gjorde för jag fick den stora kappsäcken fylld med både guldpengar och alla Astrid Lindgrens biofilmer av världens sötaste sambo. Vi såg Lotta på Bråkmakargatan direkt!
Sen kom mamma, pappa, mormor, morfar , Marie och Nilla och vi hade det bara trevligt med Kristoffers nybakade bröd och varm chokladmousse. Jag tror till och med att morfar var riktigt nöjd för han fick åka på en liten tur till Biltema med pappa och Kristoffer.
När dom väl åkt hem mot sina olika håll igen kom Hanna en stund och fick jordgubbsglass och en rejäl utmaning i det där kanintevespelet.
Det blev en låång dag men det var det värt. Det gör definitivt inte ont att vara tjugofem!

Jag har förresten också sökt ett riktigt litet jobb.
Hjälp!
Nu är det bara att vänta och hålla tummarna.

1 kommentar:

susanna sa...

vet inte om du fick mitt lilla grattis men hoppas på de..
skönt att höra att de inte gör ont att vara 25.. för jag är nog lite rädd. trodde fortfarande att man var vuxen när man var så gammal.. men så är väll inte fallet? trotts jobb sök och allt.. Håller tummarna för dig! =)
kraaamisar