onsdag 2 januari 2008

2008


Nytt år, nya äventyr!
Jag tror dom kommer att dugga tätt i år.
För det första alla stundande tjugofemårs fester, däribland min egen, alldeles för snart.
Hur i hela friden ska man bära sej åt? Jag har vad jag minns aldrig haft en endaste fest tidigare, bara kalas med ballonger, maränger, sätta knorr på grisen och sånt. Hur ska jag hinna planera allt på bara, få se nu, ungefär tjugofyra dagar?
Det får nog bli festligheter i dagarna tre i år, på äkta prinsessmanér.
Det kommer att passa mej.
Särskild gästlista alla tre dagarna, placeringskort i form av små ätbara, rosa grisar, femrättersmeny och ett badkar med champagne...
På natten sen ett rosaglittrande fyrverkeri över hela Uppsala, bara för mej.
Åhh, det kommer att bli som en dröm!
Någon som vill komma?

1 kommentar:

Anonym sa...

jag vill komma!!