onsdag 6 oktober 2010

Plask och lek!





Nya tag på Fyrishov, simtag alltså.
Lillan är som ett vilddjur, totalt orädd!
Jag försöker vara lite pedagogisk mellan varven, som ni ser hade jag ju till och med kommit ihåg armpuffarna som alla duktiga föräldrar bör, men ett vilddjur det är hon lika fullt.
Kan tvååringar lära sej simma?

Min favoritsyssla är annars att ligga blick stilla på rygg och bara känna efter.
Nog tusan är det något som rör sej?!
Annars har jag sen igår kväll så himla ont i huvudet. Drömde till och med i natt att jag gick upp till badrummet och tryckte ut en alvedon i handen. Just när jag ska stoppa den i munnen säger min mamma: "är det verkligen bra att du tar den där?" vilket förståss ledde till att jag kastade pillret i papperskorgen.
Vilket inflytande hon har, till och med när jag sover.
Nu använder jag istället linnimentet och vetekudden hon gett mej. Det är skönt det med, för samvetet också.

1 kommentar:

Hanna sa...

Såklart, jag ska lära henne allt jag kan! "Dra upp, vinkla ut, skjut ifrån och ihop.."

Hoppas ni mår bra och att vi ses på lördag.
Puss och kram