fredag 22 oktober 2010

20 veckor betyder halvtid


Men ingen vila förstås, det får stå för veka fotbollsspelare.
Tittar man på såna här expertsidor så får man förstås en massa bra tips om allt man ska göra.
Det gör jag, ser och lär.
I vecka 21, den som börjar i dag alltså, ska barnet kunna suga på tummen och reagera på bra musik.
Själv behöver jag visst ungefär en hink med järnrik persilja om dan.
Där har jag lite att jobba på.
Och lilla O får mest höra sagor och Hedvigljud. Det står inget om dom kan reagera på sånt.

Annars känner jag varken av någon ond rygg eller något annat ont heller för den delen. Det är bara mysigt när O rör sej där inne och jag kan fortfarande knäppa favoritjeansen.
Om nu det beror på att dom är lågt skurna och att jag hade rätt bred rumpa även innan låter jag dej avgöra helt på egen hand.

Min pappa ringde förresten igår.
Tycker du inte att det är lite synd om Kristoffer när han får vara med på så där många bilder på bloggen?
Han ville jag skulle ta lite mer bilder på mej själv istället men just idag blir det inte bättre än så här.
Jag gör mej inte så bra på bild idag pappa.

Inga kommentarer: