måndag 19 maj 2008

Idag har jag varit hos tandläkaren.
Hon hette något i stil med Gullig och pratade glatt på om sin egen elvamånaders dotter och sin graviditet så fort hon såg min runda mage.
Även om det ilade lite när hon tog bort tandsten och även fast det är äckligt att skölja med fluor så gillar jag faktiskt att gå till tandläkaren.
Dom har ett grönt väntrum som är tusen gånger trevligare både än Flogsta vårdcentrals väntrum i Samariterhemmet och de jag varit i på Akademiska.
Det är bara prislappen på besöket som är hemsk!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Äntligen har jag hittat in hit igen. Kollade ju förut när du skrev i vår gästbok men så har jag tappat bort länken och inte har jag vetat hur jag skulle leta för att hitta in hit igen heller. Men nu jäklarns så lägger jag en länk från vår sida så jag kan komma in hit fler gånger.

Hoppas du har det bra. Har hört att magen är på tillväxt. Spännande! Du har en underbar tid framför dig.

Ooops, måste sluta här. En liten bäbis som håller på att dra ur modemet.

/Maria

Anonym sa...

Hello... Vad roligt att du hittade på min tråkiga blogg då och lämnade spår till din egen =)Hoppas allt bara är bra med er. Kramar från Bettan