söndag 16 mars 2008

Så vann

Charlotte Perelli och ingen blev det minsta förvånad.
Själv tycker jag förstås att fel låt vann men är ändå rätt nöjd med att det inte blev seger för Christer Sjögren.
När vi funderade på verkliga melodifestivalsucceer i går var vi överens om att det bästa vore att skicka The Hives.
Vilken show skulle inte det kunna bli att erövra Europa med?!
Nu är det söndag och äntligen ser man blå himmel utanför fönstret för första gången på jag vet inte när. Det är härligt! men ändå inte härligt på samma sätt som när vi båda kände bebisen röra sej igår kväll.
Trots att det finns mycket att förundra sej över i världen har mitt universum på mindre än en vecka krympt och blivit så litet att det får plats i två kupade händer.
Kanske kommer jag ut ur den här bubblan och börjar intressera mej för världen igen men jag tänker inte ha någon brådska utan tillåta mej att njuta lite mer först.

1 kommentar:

Bitta sa...

Vad kul att ni äntligen kände den lilla filuren. Hälsa till den från Moster :)