tisdag 29 maj 2007

Meningen med att sommarjobba!

Det börjar närma sej sommarjobbstider och jag och sambon smider planer för framtida inköp. Antagligen skulle vi behöva jobba dag och natt under alla de tre sommarlovsmånaderna för att kunna förverkliga alla våra drömmar men vad tusan.
Hur tråkigt vore inte livet om man alltid fick precis som man ville utan att först behöva kämpa lite?
( Ja, jag vet. Vissa dagar tycker jag att jag själv är en förbaskad viktigpetter. I dag är en sån dag (jag har förstört min handspegel i badrummet och tappat bort min mp3 spelare) men jag låter det ändå stå kvar.)

På listan står bland annat en TinTin raket och den mina vänner, den är en av de nödvändigaste sakerna!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tintinraketerna är så coola!
Hittade denna hos www.samlarsaker.se när jag gjorde en google-sökning:

Tintin jättestor raket