måndag 15 november 2010

Nybadad


Hedvig är trött.
Då gäller det att vara kreativ, hitta på saker, aldrig vara stilla för då snurrar hon mitt hår och somnar på tre röda sekunder eller mindre.
Att bada, det hjälper nästan jämt.

Annars har vi varit på sångstund på biblioteket idag.
Det vill jag rekomendera alla i Uppsala för det var hur trevligt mysigt som helst särskilt som regnet (snön?) bara öste och öste ner och gjorde att åtminstone mamman vill ägna sej åt inomhuslekar.

När Hedvig somnat sen ska vi se på Lost.
Sista säsongen.
Mer förvirrande än någonsin.

2 kommentarer:

Linda sa...

Jag har flera gånger tänkt gå på den sångstunden med Melker. Tror du han är för liten för det?

Anna sa...

Hej Linda!
Jag tror verkligen att du kan gå dit med melker. Om inte annat så kanske du gillar det. Det gjorde i alla fall jag. Vi kanske kan göra sällskap på torsdag?