torsdag 20 maj 2010

När Du kommer hem

Jag har inte träffat min sambo annat än med min röst i hans öra (på något nagiskt sätt som visst kallas att telefonera) sen i söndags kväll och känner att det kanske vore bra att förbereda honom inför hemkomsten imorgon.

1. Jag har med mammas hjälp slingat håret och blivit ljusare. Rätt mycket ljusare.

2. Jag har solexem på armarna som flammar upp så fort jag bara tänker sol och bär därför burka, eller åtminstone långärmat.

3. Det finns bara frukt, grönsaker och surdegsbröd i kyl och skafferi.

4, Jag är varm och svettig som om jag ständigt befann mej i en bastu (kanske tack vare det långärmade) och måste ständigt ha nya isbitar till hands.

För att inte tala om alla andra gräsänkeolater jag lagt mej till med.
Välkommen hem min älskling!

1 kommentar:

Hanna sa...

Mäh, har du färgat håret? Jag vill se:) Natti natt.