onsdag 28 januari 2009

Fanfarer och hurrarop!

Jag är så glad trallala, att jag är född fallera, att jag har födelsedag precis idag... pompompom...hurra...
Det är väl ändå något alldeles visst med att ha födelsedag trots allt.



Idag har jag som synes fått en cykelhjälm...



...och matchande kläder. Hurvida det var meningen eller ej låter jag vara osagt men det var skojigt.
Sen har jag fått en tygsax (halleluja - slöa saxar det är bland det tråkigaste som finns) stora Vänner-boxen och biljetter till TSOL på Katalin nästa onsdag. Tänk att jag inte varit på Katalin ännu fast jag bott i Uppsala en hel evighet!
Det ska bli så himla roligt.
Sist jag och Kristoffer såg dom var vi i Varberg på urmysiga Majas vid havet. Där var så litet att publiken hade trampat Ebbot på tårna om han inte haft så stor mage.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis! TSOL är ju helt underbara, hoppas ni får trevligt :)

Kuriosa: Fatta hur många gånger jag hamnat på "Majas vid havet" av misstag när jag ska kolla lunchen på ett av våra lokala hak? Typ hur ofta som helst - vårt hak heter också majas nämligen ;)

Anonym sa...

Grattis på den stora dagen! :)

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen önskar Pelle och Bettan