lördag 26 april 2008

Världens bästa Ann och Bengt har åter landat i rätt världsdel, fulla av New York berättelser och presenter förstås.
Som att jag inte kände mej bortskämd innan.
Nu har både jag, Kristoffer och babyn fått en massa fina kläder.
Och herregud vad barnkläder är små och söta.
Har knappt vågat känna på några förut och så har vi nu plötsligt en hel liten låda i byrån full av dom.
Jag blir alldeles nipprigt upprymd av babykläder märker jag men skyller snabbt allt på att vårkänslorna i Flogsta verkar flöda extra starkt i vår.
I morse, vid halv åtta, sprang tre långhåriga varelser (ja, det är en omöjlighet att säga om det var killar eller tjejer men dom var smala och långhriga i alla fall) omkring spritt språngande nakna på åkern utanför vårt fönster.
Det är vad jag kallar nippriga vårkänslor det!

Välkommen vår!

Inga kommentarer: