fredag 11 april 2008

Veckans fredagspresent: Disneys Ringaren i Notre Dame.
Fast han är förkyld och trött så glömmer han inte att ge mej min fredagspresent.
Shit vad jag börjar bli bortskämd!

Vad jag hittills har märkt har jag inte blivit extra sugen på någonting fast jag varit gravid mer än halva tiden. Jag trodde att det var något som skulle komma direkt. Först mår man illa sen får man begär liksom.
Men nej, jag börjar snarare ogilla saker som jag förut verkligen gillat.
Glassen igår tillexempel.
Jag har väl aldrig tyckt att glass varit annat än gott tidigare?!
Frukt däremot är mums och får bebisen mej att bli mer nyttig är det verkligen inget att gnälla för.
Men ändå, jag känder mej lurad på dom där omtalade behoven!

Nu ska jag äntligen skicka in svåra tentan och ägna resten av terminen åt min uppsats. Märkte när jag skrev på den igår att det var så länge sen att jag glömt hur roligt det verkligen är att analysera bilder.

Glad fredag!

Inga kommentarer: