fredag 18 april 2008

För tredje dagen i rad skiner solen och snart, bara jag letat fram jordgubbar ur frysen, ska jag gå ut med hundarna på deras morgonpromenad.
Sen blir det födelsedagspiffning och tårtbak innan mamman och pappan kommer med tåget.

Kanske kan inte den här dagen bli lika bra som den igår (tack Susanna för en enkel men fantastisk kväll!) men det blir nog inte långtifrån.

Det känns lite som det här blev någon slags hälsoresa.
Solsken, solsken, solsken, härliga vänner jag inte träffat på länge, lite kroppsarbete och så favorit föräldrarna.
Sånt mår jag sannerligen bra av.

1 kommentar:

Anonym sa...

du har väl inte tagit bort ruinlägget? jag såg ju fram emot att få ett småsyskon.
du får jättegärna vara med på våra lekar. och du är ju faktiskt kängru =)

låter supermysigt med jordgubbar.

på tal om jordgubbar.. vad ska ni göra på sista april?