tisdag 19 februari 2008

Igår

var jag ute och "sprang" med min mp3-spelare.
Det känns förfärligt men jag måste verkligen sätta citationstecken kring mitt springande nu för tiden, men jag gör ju någonting(lunkar,joggar?) åtminstone och sitter inte bara stilla på min mjuka rumpa.
Vad jag skulle komma fram till är att jag verkligen måste byta musik.
Just nu har jag tre album, The Hives Black and White album, I'm from Barcelonas Let Me Introduce My Friends och Shout out Louds Our Ill Wills , och det är absolut inget fel på dom. Men jag behöver variation. Nu!
Medan jag "pluggar" idag ska jag fundera ut ett vinnande koncept så jag åtminstone kan stryka lunkandet ur mitt liv.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är bara att tänja lite till på steget.. jag ska försöka mig på dom 42195metrana igen.. Suck..

kram Magnus