onsdag 8 december 2010

Ultraljud, part II


Till alla mormödrar, farmödrar, fastrar och mostrar, morbröder och allt vad ni nu blir.
Får jag presentera (tänk er fanfaren här): den allra minsta lilla Kraften.

Som studiepatient tillbringades en knapp timme med magen insmord av glidslem.
Tre lite mindre kunniga kvinnor guidades genom min livmoder och dess inneboende av en fjärde mycket kunnig.
Dom mätte flöden i navelsträng och lite var stans, tydligen.

Själva höll vi mest ögonen på den här lilla, lilla varelsen.

3 kommentarer:

Hanna sa...

Så söt! ;)

Det var verkligen jätte mysigt att ha Hedvig idag, och att få ha er på fika såklart! Stor kram

Bitta sa...

Jag har svårt att bedömma om den är söt eller inte, för jag ser den inte! :) Men med tanke på hur söt Hedvig är så kan jag lova att den här också är det! <3

Lina sa...

Den där lilla varelsen kommer bli lika söt som sin syster, det känner jag på mig! :)