onsdag 6 maj 2009

Jag har börjat rocka med rockringen jag köpte för något år sen efter att ha läst nån artikel om hur extremt bra det är för figuren.
Tio minuter minst efter varje löprunda.
En månad kvar till sommaren börjar på riktigt och jag ser framför mej hur jag kommer att tona fram den perfekta midjan och dom snyggaste höfterna.
Vi får väl se hur det går...
Om inte annat så ser det skojigt ut för den som tittar på.

Riktig kärlek är förresten att hitta en fluffig handduk bredvid badkaret när man kommer hem, svettig och dan.
Kristoffer - Puss!

3 kommentarer:

Hanna sa...

Vilket underbart tips! Låter precis så lättsamt som jag gillar, rockring skall köpas :)

Även om det nu inte skulle funka så kommer man ju bli en hejare & kan ju styla loss rejält inför småkidsen ;)

Hanna sa...

mäh, jag vill också. Men jag kan inte rocka rockring!! den liksom bara glider ner. Ha har för dålig höftswing!!

Hanna sa...

LÄr mig så kan jag briljera:)