torsdag 28 maj 2009



Idag har jag bakat matbröd med hallon i degen förresten.
Inte så tokigt alls och lite ljusrosa.
Jag oroar mej också för att Hedvig ska ha fått i sej något litet farligt och vasst.
Hon plockar ju upp allt möjligt som ligger på golvet och stoppar det i munnen.
Vad kan hända då liksom?
Kommer hon att sprättas upp inifrån och dö?
Och i så fall, hur lång tid kommer det att ta innan det händer?
Älskade lilla unge!
Den stackars sambon får höra detta om och om och om igen så det är inte mer än rätt att bloggen får ta lite oro den också.

1 kommentar:

Hanna sa...

Tjo! Det är en helt underbar känsla att se när de börjar trippa, att man skapat en liten människa liksom - man kan inte göra så mycket coolare grejer :)

Angående "vattenmärkningen" så gör jag den i Picnik. Dvs, picnik.com, ett gratisprogram för bildredigering på nätet. Jag går på create, tar text, skriver texten & sen väljer jag fade i verktygsfönstret - apenkelt! Lycka till :)

PS. Hörde rykten om fint väder i helgen, så vi får se framemot det! ds