måndag 13 oktober 2008

Vad gör man när man har minst tio minuters promenad hem och ens lilla dotter slriker, skriker, SKRIKER som en galning omman inte håller henne i famnen?
Ja, jag har då ingen aning.
Helt klart är det i alla fall att det inte går att komma fram fort nog (med babydotterns mått mätt) och att det är nästan ogörligt att styra vagnuslingen med bara höften. Den går ofelbart av vägen efter bara ett par steg.
När kommer egentligen den ultrasnabba raktevagnen med extra fina finesser ut på marknaden?

2 kommentarer:

Anonym sa...

det är då jag ska vara med och hjälpa till:)

Anonym sa...

Been there, done that! Jag hade typ en kvart kvar innan jag var hemma & då hon var rätt ung, så var jag även en nybliven mamma = extrastressad.

Jag följde råden & lät henne skrika av sig. Kan vart det dummaste råd jag någonsin fått, för hon skrek hela vägen hem & hostade lite blod när vi kommit hem.

Usch, håll i henne du, bättre så - men visst är det stressande! :)