fredag 9 november 2007

Nu är det, god damn it, gjort.
Jag har tryckt på knappen, gett mej en spark i ändan ja, skickat mailet helt enkelt.
Mailet med stort M.
Jag ångrar redan allt jag skrivit men med tanke på att det är omkring 500 andra som också skickat in och önskar att just dom ska bli utvalda behöver jag ändå inte bekymra mej.
Jag ska släppa det och gå vidare!
Så!
Nu är det gjort...
För första gången i mitt liv tror jag att jag väntar med spänning på farsdag för övrigt.
Pappa ska få en bok.
Det får han nästan alltid.
En bok och choklad.
Så har det alltid varit, på födelsedagar också.
Men nu ska han få en bok av mej som jag har gjort själv!
Han ville ha en "dassbok" för "det har alla dom andra gubbarna".
Alla som någon gång tittat i dom där dassböckerna vet kanske att dom är rätt fåniga.
Min bok är inte fånig!
Jag har torterat mina syskon och min mamma med pinsamma frågor, klippt och klistrat.
Nu håller jag tummarna att han blir nöjd!

Inga kommentarer: