torsdag 1 november 2007

Jag är hemma igen, hemma i Uppsala.
Hmmm, jag smakar lite på det... hemma i Uppsala.
Jag trodde väl aldrig att det skulle bli så men det blev det faktiskt.
Jag trodde aldrig, aldrig att jag skulle vilja kalla något annat än Lars-Nils i norrbyn för hemma.
Nu är jag en stadsfjolla, nästan smittsam, som min bror sa, men ärligt talat tycker jag inte att det gör något.
Nu och framöver kommer det alltid att vara hemma där Kristoffer är.

Jag vill förresten hemskt gärna bli en av de sju i p1 lyssnarjury, men det handlar ju om att kunna sälja sej själv och tala om att man är bäst i ansökningsmailet och det är ju svårt!

I morgon är också sista dagen för att lämna in tentan som jag så storstilat skulle vara färdig med innan jag for norrut.
Det var jag ju såklart inte utan sitter fortfarande och svettas och sliter mitt hår överden sista halva sidan som fattas.

Att man aldrig lär sej!

Inga kommentarer: