lördag 1 september 2007

Enn annan sida av Anna


Okej, jag vet att jag inte är perfekt själv men det är lugnt för jag är ingen kändis.
Vissa kändisar (läs författare) ska vara perfekta.
Dom ska inte stava fel, inte upprepa sej i onödan, inte göra fler utropstecken än ett efter varandra och inte göra fler än tre punkter efter en oavslutad mening.
Håll med mej om att det är det minsta man kan begära, jag menar det där med utropstecknen och punkterna det är ju så gott som oförlåtligt.
Kalla mej gärna petig men någon jäkla ordning får det faktiskt vara!

I dag har jag lagt till Camilla Läckbergs blogg i min favoritbloggslista, inte för att den är en favorit utan för att jag ska kunna skratta hånfullt och gotta mej åt en författares ofullkommlighet.

Idag är jag otäckt elak, jag vet.

Inga kommentarer: