måndag 24 september 2007

Jag är trött idag och känner mej som en fånge i komplexet Engelska parken.
Visst, det är inte alls tokigt att vara här på något sätt, det är till och med snyggt inrett men ändå, jag vill åka hem, nu!
Det är bara det att jag inte kan åka hem, det går inte alls faktiskt.
Vi har nämligen golvnissar i lägenheten idag som ska förse dom två små rummen med nytt tjusigt parkettgolv, som sagt.
Eftersom rummen skulle vara urstädade klockan sju imorse antar jag att dom knappst jobbar längre än till fyra men eftersom Kristoffer har en heldag med sin mamma och syster sa jag att jag inte skulle vara hemma förens fem så han inte skulle behöva skynda sej (det är han som har vår enda nyckel idag).
Det är fem timmar tills klockan är fem. Fem timmar!
Visserligen ska jag träna också och basta efteråt hade jag tänkt men fem timmar, nja, det tar nog inte så lång tid hur jag än beter mej.
Jag får nog gömma mej här i biblioteket och sticka en stund till och låtsas att jag läst allt som behöver läsasinför seminariet på onsdag.

Inga kommentarer: