fredag 8 juni 2007

Är jag redo?


Nu är det bara timmar kvar.


Jag har:

-Inhandlat ett nytt vitt linne (eller tja, okej, Kristoffer har köpt mej ett nytt linne).

-Laddat Kristoffers coola mp3 med fartiga låtar som Relight My Fire med Take That (som jag kommer att sjunga fult och dansa till imorgon) och Eye of The Tiger (som förhoppningsvis ska få mej att känna mej som Rocky då han är vid sitt allra bästa vinnarmood).

-Köpt nya batterier till mp3 spelaren och att ha i reserv i den lilla praktiska fickan i det nya vita linnet. Fiffigt!

-Druckit en och en halv liter ramlösa, eftersom militärgrannen Björn säger att det är bra. "Moster Blä" kör på sportdryck och Power Gel men det har aldrig varit något för mej.

-Köpt en praktisk vattenflaska att ha på handen (egentligen är det förstås Kristoffer som köpt den också).

-Skaffat mej finfina skavsår och ömma hälar då jag gick på stan i guldskorna.


Kan jag göra något mer?

Ge mej tips och råd eller bara en gammal hederlig lyckospark (elektronisk eller traditionell direkt i baken, jag tror det funkar på båda sätten).


Med tanke på prognosen tror jag att jag kan garantera att det kommer att gå hett till!

1 kommentar:

Anonym sa...

önskar anna så mycket lycka till de bara går! Sparkar i baken och kramar hårt! NU fasiken springer du! =D