måndag 9 mars 2009

Klockan tre inatt släper Comviq äntligen ifrån sej mitt nummer och min mobil börjar fungera med Halebop istället.
En dryg månad och inte ett sms skickat, hujedamej!
Men nu blir det andra bullar av!

Jag önskar att jag kunde avlägga rapporten: klarade provvisningen med glans, men det vore en allt för stor överdrift.
Hursom kan jag inte ha varit allt för dålig eftersom jag fått ansvaret för den allmänna visningen av huset på torsdag.
Chansen för att den blir av är visst femti-femti.
Det är visst inte rusning på torsdageftermiddagar.

Annars väntar jag mest på att flocken ska samlas.
Kristoffer spendera kvällen med kampsport och Mattias men jag känner att jag inte kan göra Hedvig sällskap i stora sängen förän han är hemma ordentligt.
Flockdjur är man som sagt...

Inga kommentarer: