onsdag 28 februari 2007

Stor garderob, liten garderob

Även fast min garderob är minimal och inte särskilt spännande
hittar jag ibland saker jag helt glömt bort.
Igår hittade jag en röd adidaströja, mjuk som om den nästan aldrig vore använd!
K däremot har en gigantisk garderob som tar upp säkert två
tredjedelar, om inte mer, av våra garderober och byråer.
Hallå! Det ska ju vara tjejen som har mest kläder och flest prylar i
badrummet!
Hos oss är det tvärt om.
Det är inte så att jag är ointresserad, inte alls, men jag prioriterar annat
än kläder och smink högst. Tillexempel äventyr med K.
När jag väl ska handla kläder tittar jag på ganska mycket men vågar sällan köpa
det eftersom jag är rädd att inte använda det sen.

Men jag behöver faktiskt en snygg kappa, gärna svart a-line.
Nån som har något tips?
anna

Inga kommentarer: